Dinero Faktureringsløsning

Dinero er et regnskabsprogram til fakturering, moms og bogføring. Programmet er lavet for at gøre livet nemmere for alle jer iværksættere, små og mellemstore selvstændige.

Dineros regnskabsprogram er så brugervenligt at man ikke selv behøver have styr på debet, kredit, moms- og fradragsregler og andre lignende regnskabstermer. Du kan altså holde fokus på din virksomheds kernekompetencer og samtidig spare både tid og penge.

Med Dineros regnskabsprogram kan du oprette og sende fakturaer og kreditnotaer til kunder, alt sammen med dit eget logo på.

Om det er fysiske produkter, rådgivning eller andet, udregner Dinero blandt andet momsen på fakturaen for dig.

Samtidig kan du gøre betaling nemmere for både dig selv og dine kunder ved at aktivere kortbetaling og/eller MobilePay som en integration til fakturaerne.

Når du har modtaget din betaling fra dine kunder kan du bogføre salget i Dinero, der derved indgår i dit regnskab.

Har du en webshop, kan du med en af de mange integrationsmuligheder, automatisere din bogføring og spare endnu mere tid.

For at du ikke skal sidde og bruge en kontoplan for at bogføre dine køb, har Dinero udviklet Dinero Crowd. Denne funktion sørger for, at du nemt og hurtigt kan bogføre køb, du skal blot vide hvad det er du har købt, så klares resten for dig.

Ydermere kan du afstemme banken med bankafstemning. Her kan du logge ind på banken gennem Dinero og få en større kontrol over dit regnskab, spare penge på revisor og undgå problemer med SKAT.

Alle de ovenstående muligheder, er blot nogle af de, der er muligt med Dinero. Hvis du vil vide hvad der ellers er muligt med Dinero, så besøg Dinero.dk og opret dig gratis i dag.

Sidst men ikke mindst har Dineros yderst kompetente support åbent hver dag fra kl.9-22, såfremt der skulle være behov for deres hjælp.

Ring eller skriv til os for en snak, eller hvis du er klar til at bestille.

mail@vestsupport.dk Telefon: 61 99 40 00